1956. godine, Jaguar je ukinuo proizvodnju trkaćih automobila. Iako je ova tvrtka provela veći dio prethodnog desetljeća osvajajući utrke s automobilima poput XK-120, C-Type i D-Type, odlučila je napustiti natjecanja nakon tragične nesreće na 24 sata Le Mansa 1955. godine.
Jaguar D-Type s 250 KS i maksimalnom brzinom od 240 km/h, koji je ujedno bio njihov najuspješniji proizvod, tako je bačen u milost i nemilost bez potpore tvornice. 25 primjeraka stajalo je u Coventryu, potpuno izrađeno, bez kupaca.
Nakon dosta rasprava unutar tvornice Jaguar je ponovo pokrenuo proizvodnju s modelom XKSS. To je bila verzija D-Type modela s vjetrobranskim staklom, stražnjim svjetlima, suvozačevim sjedalom i ne puno više od toga. Kada je automobil predstavljen na auto salonu u New Yorku, svijet je naprosto poludio. Nažalost, požar u Jaguarovoj tvornici zaustavio je proizvodnju nakon samo 16 primjeraka koji su uspjeli sići s proizvodne trake.
Oprema za izradu je bila uništena a s njom i budućnost ovog modela. Svih 16 primjeraka ovog modela postoji dan danas. Dva su ipak proizvedena nakon požara i to na osnovi D-Type modela koje su prethodno već bili prodali. Automobil koji vidite na slikama, XKD33, jedan je od ta dva. Steve McQueen koristio je jedan ovakav kao automobil za svaki dan.