Friday, March 18, 2011

VW Amarok





Amarok će na početku prodaje u BiH biti ponuđen samo u verziji sa duplom kabinom, dok će naknadno biti dostupna i verzija sa pojedinačnom kabinom. Ponudu motora će činiti tri stavke, i to common-rail dizelaš od 163 KS Bi-TDI i slabiji dizelski TDI od 122 KS, dok će ponudu benzinskiih motora činiti TSI turbobenzinac od 160 KS.
Amarok inače znači 'vuk' na jeziku Inuita.

Također, Amarok će biti ponuđen i sa tri verzije pogona, gdje će najpristupačniji biti opremljen sa 4x2 pogonom na zadnje točkove, dok će za zahtjevnije kupce biti ponuđeni 4Motion Selectable sa izborom pogona i 4Motion stalni pogon na sve točkove.





Zanimljivo je da Amarok nudi i dvije verzije zadnje osovine, zavisno od potreba kupca. Tako je za teške uslove rada namjenjena zadnja osovina sa lisnatim oprugama koje omogućavaju nosivost do 1.170 kg, dok blažu verziju predstavlja osovina sa lisnatim oprugama za komforniju vožnju, u kojem slučaju nosivost iznosi 970 kilograma.

Iz Volkswagena ističu da se Amarok pored direktnih konkurenata kao što su Toyota Hilux i Nissan Navara ističe i najširom tovarnom površinom između blatobrana zadnjih točkova od 1,22 metra, što omogućava i poprečni utovar euro palete. Također, u prilog Amaroku pri okršaju sa konkurencijom ići će i raskošna tovarna površina od 2.52 m².


Uz sve prednosti robusne i velike karoserije Amarok nudi i prostranu i ugodnu unutrašnjost. Posebno u verziji sa dvostrukom kabinom do izražaja dolazi ponuda prostora, gdje se Amarok ističe kao lider u klasi. 

Jedna od velikih prednosti Amaroka, kojima ističe svoje ambicije i u javnim nabavkama, je velika mogućnost modulacije, pa je tako bez velikih problema Amarok moguće dobiti kao sanitetsko ili vatrogasno vozilo, dok je za demonstrativne svrhe i posebne namjene na VW-ov pick-up moguće montirati čak i gusjenice za kretanje po snijegu. 

Tako osnovni benzinski model sa PDV-om i do registracije košta 45 hiljada maraka, a najskuplji dizelski model 60.000 KM. Ujedno, najpristupačniji dizelski model koji bi mogao činiti i okosnicu prodaje košta 50.000 KM.



Također, treba istaći da će za sada u BiH jedino pravna lica biti u stanju kupiti Amarok, zbog njegove namjene i nosivosti, pa u ASA Autu očekuju da će i pored zanimanja za luksuzne Highline verzije ipak okosnicu prodaje činiti modeli u radnim verzijama.























sarajevo-x.com