Uz odličan pogon na sve točkove Alpina B7 Biturbo Allrad vrhunske vozne osobine duguje i elektronski kontrolisanom ovjesu koji se sastoji od sistema Variable Damper Control i Dynamic Drive koji optimiziraju rad amortizera u odnosu na uslove na cesti, a za potpun ugođaj vozaču su na rspolaganju četiri načina rada ovog sistema, i to Normal, Comfort, Sport i Sport+, što bi trebalo zadovoljiti sve prohtjeve vozača ali i uslove vožnje.
Naravno, ključni element u svakoj luksuznoj sportskoj limuzini je snažan motor, a Alpina B7 ga svakako ima. Odabran je 4,4-litarski biturbo V8 motor sa 500 KS i čak 700 Nm okretnog momenta, a iako iz Alpine još uvijek nisu objavili performanse, poznato je da B7 bez pogona na sve točkove ubrzava do 100 km/h za samo 4,7 sekundi, pa bi sa ovim pogonom koji garantuje bolji kontakt sa podlogom taj rezultat mogao biti i znatno bolji.