Sonata Hybrid se uz naprednu tehnologiju ističe i bogatom opremom, a koja uključuje ESP i kontrolu proklizavanja, standardni automatski šestostepeni mjenjač, zadnja svijetla i svijetla za maglu u LED verziji, ključ sa senzorom blizine vozila i pokretanje motora pritiskom na dugme, Hyundaijev elektroluminiscentni „Supervision“ instrumentni panel, dualni automatski klima uređaj, multifunkcionalni podesivi volan sa audio komandama i tempomatom, kao i brojna druga poboljšanja eksterijera Sonate Hybrid, napravljena sa ciljem smanjenja potrošnje goriva.
Naravno, najbitnije u svemu je rekordno niska potrošnja goriva postignuta zahvaljujući inovativnoj Hybrid Blue Drive tehnologiji koja označava prvu industrijsku upotrebu litijum-polimernih baterija.
Podešen da idealno odgovara načinu korištenja vozila od strane Amerikanaca koji 57% vožnje provedu na autoputu, sistem je lakši i kompaktniji u poređenju sa nikl-metal-hidridnim baterijama koje koristi npr. Toyota Camry Hybrid i ima za 25% veći kapacitet. Uz to, sistem omogućuje kraće vožnje pri brzinama do 100 km/h samo na baterijama i nultom emisijom izduvnih gasova.
„Sonata Hybrid nudi nešto novo u segmentu sedana srednje veličine sa najnižom potrošnjom u svom segmentu od 40 mpg , izvanrednim dizajnom i nenadmašnom vrijednošću. Kao i i Sonata 2.4l sa direktnim ubrizgavanjem, te 2.0L Sonata Turbo koja je u prodaji od početka godine, Sonata Hybrid demonstrira Hyundaijevu jedinstvenu sposobnost stapanja inovativnih tehnologija i emocionalnog dizajna u proizvod koji sve više ljudi želi da posjeduje.“ - izjavio je John Krafcik, predsjednik i generalni direktor Hyundai Motor America.