Novi Intermarine 55 koji iz brodogradilišta izlazi ovo ljeto predstavlja novo doba za brazilskog proizvođača, a ovaj najnoviji u nizu projekata BMW-ovog DesignworksUSA iz Brazila polako čini ovu južnoameričku zemlju novim središtem dizajna i industrije.
Brazil je danas osma najveća industrijska nacija na svijetu i mnogo vodećih tvrtki u toj zemlji odabralo je baš DesignworksUSA za svog partnera u izradi proizvoda koji nailaze na vrlo dobar odjek kod kupaca u regiji te, što je još važnije, kod kupaca na izvoznim tržištima diljem svijeta.
BMW Group DesignworksUSA istinski je razumio potrebe klijenata te je stvorio zaista inovativni i prepoznatljiv dizajn za novi Intermarine 55. Jahta nije samo moderna i prekrasna već ima i pregršt inovativnih riješenja koja definitivno podižu mjerilo kvalitete u svojoj klasi', kaže Allysson Yamamoto, marketinška menadžerica u Intermarineu.
Sa svojih 17 metara ukupne dužine, Intermarine 55 vrlo je luksuzni brod, ne samo zbog ekskluzivnosti dizajna i opreme već zbog postignutog balansa između vanjštine i unutarnjeg prostora. Jahta je osmišljena tako da pruža osjećaj ugode danju i noću te ju karakterizira izvrsni raspored prostora koji sačinjava dnevni boravak, kuhinja, tri kabine i dvije kupaonice. Na Intermarineu 55 ugodno se može smjestiti šestero putnika i jedan član posade.
Tim iz DesignworksUSA osmislio je inovativni dizajn za vanjski izgled broda koji se očituje u moćnim, ali i elegantnim i profinjenim linijama. Velike staklene površine imaju jedinstven i vrlo dinamični oblik, dok istovremeno pružaju otvoren pogled na more.
Još jedna fantastična inovacija jest oblik bočnih prozora. Na ovom brodu nećete vidjeti okrugle ili ovalne bočne prozore, kakvi se inače tradicionalno nalaze na brodovima. Osim što doprinose iznimnoj ljepoti i osobnosti novog modela, bočni otvori na Intermarineu 55 doslovce su integrirani u trup, u velikim trapezoidnim prozorima koji omogućavaju puno više svijetla i vidljivosti u unutrašnjosti broda.
Karakterne linije duž trupa broda su nešto što smo navikli vidjeti u auto industriji, ali ne i na brodovima i upravo to odvaja ovaj brod od mnoštva. Poneki drugi detalji također su inspirirani auto industrijom, poput impresivnih usisa za zrak u okviru od nehrđajućeg čelika.
Što se tiče unutrašnjosti broda, ideja vodilja pri osmišljavanju interijera sažeta je u dvije riječi: 'otvoreni horizonti', što je značilo pružiti maksimalno moguće otvorenog prostora. Našavši inspiraciju u modernoj arhitekturi, BMW-ov dizajnerski tim osmislio je prostor koji je pun prirodne svjetlosti s oblicima koji omogućavaju odraz sunčeve svjetlosti što stvara topao i ugodan osjećaj.
Veliki prozori u dnevnom boravku i kabinama, pa čak i u kupaonama, nude otvoren pogled na more. Dnevni boravak odvojen je od krmenog dijela vratima, koja nenametljivo odvajaju vanjski prostor od unutarnjega. Obzirom da topla brazilska klima omogućava puno vremena na otvorenome, pri dizajnu se vodilo računa o funkcionalnosti vanjskih površina.
'Intermarine je svjetski poznati brend s bogatom poviješću i biti u mogućnosti da budemo nositelji evolucijskog procesa dizajnerskog jezika ove kuće s brodom Intermarine 55 prava je čast',' rekao je Laurenz Schaffer, predsjednik BMW Group DesignworksUSA. 'S nestrpljenjem iščekujemo da Intermarine 55 pokažemo svijetu kada prvi primjerci napuste brodogradilište kasnije tijekom godine, te da nastavimo razvijati ovaj dizajnerski proces s novim jahtama za Intermarine', nastavlja Schaffer.
Sviđa nam se ideja da vrhunske auto kompanije kao što je BMW koriste svoja znanja, vještine i dizajnerske mogućnosti u proizvodnji drugih proizvoda osim automobila. U budućnosti ćemo vam malo više pokazivati novosti iz svijeta nautike jer se tu, kao i kod automobila, sve više i više koriste nove tehnologije te sami proizvodi postaju jako privlačni i zanimljivi.
dnevnik.hr