Polo GTI će krenuti stopama Golfa GTI. Kombinacija snažnog turbobenzinskog motora i naprednog mjenjača sa dvostrukim kvačilom uz ovjes podređen dinamičnoj vožnji čine provjerenu kombinaciju. Tako će mali GTI biti pokretan 1,4-litarskim TSI motorom koji će isporučivati 180 KS pri 6.200 okr/min i 249 Nm okretnog momenta.
Već i na prvi pogled jasno je da GTI sa ovom snagom dolazi pomalo razoružan pred direktne rivale koji su već davno došli u posjed ergele od 200 pa i više „konja“. Opravdanje je vjerovatno isto kao i u slučaju Golfa, na ovaj način ostavljen je promišljen prostor za još snažniju i prestižniju verziju sa R oznakom.
I pored "nedostatka“ snage Polo GTI će ubrzavati do 100 km/h za samo 6,9 sekundi, što je i velika zasluga munjevito brzog DSG mjenjača, dok će maksimalna brzina biti na 229 km/h. U odnosu na obične verzije Pola, GTI je niži za 15 milimetara, što mu u kombinaciji sa prepoznatljivim 17-inčnim naplacima daje agresivan i sportski izgled. Uz estetiku, niži ovjes i veliki točkovi u kombinaciji sa znatno krućim oprugama garantuju i veliki nivo prianjanja za podligu pri visokim brzinama.
Za još bolje performanse i efikasniji prenos snage u zavojima i Polo GTI će dobiti XDS diferencijal koji elektronskom kontrolom pogonskih točkova imitira djelimičnu bolkadu diferencijala, koja je postala neizbježan dio opreme na većim i snažnijim kompaktima.
Estetski Polo GTI je oplemenjen na isti način kao i Golf GTI, pa je tu neizbježna saćasta maska sa crvenim obrubima, dvostruki završetak izduvnog sistema, upravljač sa zaravnjenim donjim dijelom te neizbježni karirani uzorak na sjedištima. U odnosu na običnog Pola, GTI verzija je oplemenjena i LED svjetlima za dnevnu vožnju, čime će se svakako isticati od ostalih modela.
Polo GTI bi na tržišta u Evropi trebao stići u avgustu ove godine, a iako izgleda odlično i garantuje dobre performanse, jasno je uz vrlo jaku konkurenciju neće imati nimalo lagan zadatak osvajanja tržišta.